maandag 21 april 2008

Druk weekend

Te druk dit weekend , maar het was toch gezellig , heb een mail van Pom Wolff gekregen waar ik niks van snap , maar iemans andees zal dat wel voor me vertalen.
Voor de rest zaterdag eerste vlinder gezien, waarschijnlijk een gehakkelde aurelia .Het territorium gezang begint te minderen want alle vogels zitten zowat met een ei. Verder heb ik de tijd nog niet gevonden om aan mijn moestuin te beginnen, hoewel het de hoogste tijd is, uien, radijs, sla, rode kool , spinazie. verder nog papavers zaaien ja dat ook nog en nog wat wildebloemen,heel wild;
Hoe kom ik nu in Godsnaam toe aan schrijven, en andere projecten die in mijn hoofd zitten, bomenproject, zonneenergieproject , keramiek, fotografie.
Dat laat me er aan denken dat ik nog een aantal foto's moet versturen, en bundels, zo dit was weer een geheugensteun.

1 opmerking:

anne zei

de vertaaldienst adviseert om gewoon te lezen wat er staat in die mail en er verder n iet te diep over na te denken of er een ingewikkelde betekenis aan te geven.
het betekent écht niet meer dan er staat hoor: jekan vragen wat je altijd al wilde weten :-))
is dat niets, wel dan ben je snel klaar. Ik vroeg of er in een goudvis poëzie zat maar kreeg voorlopig geen antwoord. En dat terwijl die de eerste grensoverschrijdende vraag was :-))